Efficiënt
schoonmaken
met mycleanworkspace
Efficiënt schoonmaken met de mycleanworkplace app
We zijn sinds gisteren gestart met een pilootproject op ons eigen hoofdkantoor in Antwerpen. Tijdens dit pilootproject zetten we in op efficiëntie en vernieuwing. Na optimalisatie wordt het gebruik van de app ook ingezet bij onze klanten en onze andere locaties.
Waarom?
- N.a.v. de corona epidemie zetten we extra in op hygiëne en veiligheid. Door het gebruik van de app ben je als werknemer zeker dat je werkplek gepoetst is.
- Door het gebruik van de app, kan de schoonmaker of schoonmaakster efficiënter poetsen. Zij zien bij aankomst meteen welke werkplekken, naast de gezamenlijke ruimten, moeten worden gepoetst.
Hoe werkt het?
Elke werkplek heeft een unieke QR-code gekregen die de medewerker kan scannen bij gebruik. Zo weten onze schoonmaaksters of de werkplek gepoetst moet worden, en zien medewerkers bij aankomst meteen of hun werkplek schoon is. Efficiënt voor de schoonmaker en transparant voor de gebruiker. Dit past zo perfect in het post corona cleaning methodiek.