- Gecentraliseerd
- Kostbesparend
- Continuïteit
- Hogere productiviteit
- Meer werkgeluk
- Meer efficiëntie
Ben je op zoek naar een vlotte en efficiënte oplossing om jouw facilitaire diensten te beheren en op te volgen? Dan ben je aan het juiste adres.
Met onze Facility Service Desk bieden we een gestroomlijnde aanpak om ervoor te zorgen dat jouw faciliteiten soepel blijven draaien, zonder dat je daarvoor een fulltime facility manager nodig hebt. Onze Facility Service Desk is een kostenbesparend alternatief die helpt bij het waarborgen van continuïteit tijdens kantooruren.
Voorheen waren facilitaire of technische meldingen versnipperd en werden ze mogelijk afgehandeld via de receptie of door interne coördinatoren of managers. Maar met onze Facility Service Desk centraliseren we dit proces. De service desk is dus ook een perfecte oplossing wanneer je meerdere bedrijfslocaties hebt, aangezien alles wordt gecentraliseerd.
Klaar om de gastbeleving in jouw gebouw naar een hoger niveau te tillen?
Ontdek hoe onze Facility Service Desk jou kan helpen bij het waarborgen van continuïteit en het centraliseren van facilitaire meldingen.
Hoe werkt het?
Het indienen van tickets of meldingen is simpel. Scan de QR-code of stuur ze naar een algemeen mailadres. Medewerkers kunnen gemakkelijk met hun smartphone problemen identificeren en rapporteren. Of het nu gaat om een facilitair probleem, een technisch defect of een veiligheidskwestie, al deze meldingen worden centraal opgevolgd door onze toegewijde service desk medewerkers. Zij staan steeds paraat om jouw facilitaire verzoeken snel en efficiënt door te sturen naar de juiste partij. Zo kunnen we snel reageren en maximale hospitality bieden.
Tools
Bij onze Facility Service Desk maken we gebruik van geavanceerde tools om onze medewerkers te ondersteunen bij hun taken. De meldingen komen binnen in ons Ticketing System, waardoor we problemen snel en doeltreffend oplossen. De manager/coördinator rapporteert de resultaten in overzichtelijke dashboards, waardoor het eenvoudig is om de voortgang te volgen en eventuele knelpunten aan te pakken.
Bovendien helpt de service desk om de facility coördinatoren en managers maximaal te ontzorgen. Door alles centraal op te volgen, wordt in een handomdraai duidelijk welke meldingen naar welke persoon moeten worden doorgestuurd.
Met onze bijbehorende app ontvangt de handyman of schoonmaker direct meldingen over dringende taken, waardoor urgente kwesties snel worden aangepakt en de algehele gebruikerservaring wordt verbeterd.